07.01.12

[kilka starych zdjęć o samotności]

szukając dziś jednego ze zdjęć z Zorki, trafiłam na skany rolki z pewną bardzo skomplikowaną historią - na którą nie ma tutaj miejsca - i przy okazji ostatnią czarno-białą rolką jaką zrobiłam.

potwornie mi się podoba. pewnie tylko dlatego że opowiada mi jakąś historię. może dlatego że ta historia jest już bardzo historia i wszystko złe z niej już wywietrzało z mojej głowy.

może bez tej historii to tylko zbiór zimowych widoczków.

zostawiam bliżej nieokreślonym Wam do oceny warszawską zimę, styczeń 2010, park Skaryszewski.

[w Pradze zimy nie ma, tak gdyby ktoś pytał. a nie robię już czarno-białych zdjęć Zorką, bo rossman nie sprzedaje tanich b&w klisz.]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Podpisz się pod komentarzem. Szczególnie jak masz coś mądrego do napisania (a na pewno masz).To nie jest trudne.