23.02.11

[co jest w życiu najważniejsze nebo "opít se!"]

co je životě nejduležitější?

- terezko! strasne dulezita vec! budu v breznu v praze.

- jojo vím, facebook mi to řekl.

- tak jeste by ti mel rict, ze nemam kde spat.

- co máš v plánu v Praze?

- nevim vubec, sakra, mam narozeniny, 21, mela bych se opit

- bylo by fajn tě tady mít a užít si víkend spolu. a třeba vymyslet ten náš projekt, blog. a opít se!

*****

- terezka! strasznie wazna sprawa! bede w marcu w pradze!

- no tak, wiem. facebook mi powiedzial.

- to powinien ci jeszcze powiedziec, ze nie mam gdzie spać.

- jaki masz plan na Pragę?

- nie wiem w ogóle, sakra, mam urodziny, 21, chyba powinnam się upic...

- fajnie by było gdybyś przyjechała i swietować ten weekend razem. i trzeba wymyslec ten nasz wspólny projekt, blog. i upić sie!

bo co jest w życiu najważniejsze ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Podpisz się pod komentarzem. Szczególnie jak masz coś mądrego do napisania (a na pewno masz).To nie jest trudne.