11.04.11

[czarownica]

- powinnaś zostać czarownicą.

- przecież jestem, zapomniałeś.

- ale jakoś mało praktykującą.

czy faktycznie? przecież starczy, że czasem coś sobie pomyślę, coś mnie napadnie - jakiś obraz, jakiś sen - i to się dzieje, wcześniej czy później. może dlatego teraz jestem tak spokojna, tylko czasem, zwykle o północy zaczynam ludzi zadręczać moim gadaniem. ja już mam wszystko wymyślone, wszystko mam w głowie. to się stanie. już się stało. bez kukiełek, bez zaklęć.

.

wczoraj we śnie widziałam wschód słońca, a przed nim deszcz meteorytów, bardzo piękny. wypowiedziałam wtedy życzenie - a może tylko krzyknęłam do innych żeby pomyśleli swoje. nie pamiętam jakie życzenia myślałam w tym roku w sierpniu - czy w ogóle, bo w noc spadających gwiazd nad Lublinem wisiały chmury.

.

wszystko to, co będziesz robić od dziś

wszystko to, co będziesz robić...

teraz robisz to tylko dla mnie!

http://www.youtube.com/watch?v=wWoWsJ50INY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Podpisz się pod komentarzem. Szczególnie jak masz coś mądrego do napisania (a na pewno masz).To nie jest trudne.