05.04.11

[etno]

stąd do Miłego jest świat daleki

nie ma pagórka i nie ma rzeki

nic nie ma oprócz tęsknoty mojej

nie biegnie ścieżka, góra nie stoi

nic nie ma oprócz tęsknoty mojej

.

gdybyśmy Miły, z naszej tęsknoty

most zbudowali wielki i złoty

mozna by po nim chodzić parami

i moglibyśmy spotkać się na nim

[ "Stąd do Miłego" Village Kollektiv]

http://www.youtube.com/watch?v=is6Zsnl23lU

- słuchasz folku? - pyta wieczorem Olga, trochę jakby zdziwiona. folku? a tak, znów zapomniałam, że to co tworzy VK to pierwotnie folk, a dopiero potem dubstepy i inne elektroniki, które sprawiają, że to absolutnie hipnotyzująca muzyka. druga ich płyta się oswaja w mojej głowie, jeszcze trochę wadzą teksty polskie literackie.

ale 'Ktoby' ma siłę....

.

kto kochanie rzuca swoje, niech się żegna ze spokojem!

http://w582.wrzuta.pl/audio/6IzpGLgFLPG/village_kollektiv_-_ktoby_alt_version

.

[nie zapamiętałam dziś snu! jedynie kilka obrazów... a był tak dobrze pojebany ]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Podpisz się pod komentarzem. Szczególnie jak masz coś mądrego do napisania (a na pewno masz).To nie jest trudne.